Usu di bars in fibra di vetro per a stallazione di Garage Parking

I garage di parcheggio anu una carica più grande è a tensione, sopratuttu durante l'inguernu. U mutivu hè l'usu di chimichi chì impediscenu u ghjacciu, distruggenu attivamente u materiale. Ci hè una manera efficace di evità di sta situazione.


Nuvellu materiale

I garage in blocchi di cimentu armatu sò cumposti da elementi:

  • colonne;
  • platti;
  • fasci.

Rebar in i prudutti di cimentu armatu hè constantemente sottumessu à carichi pesanti, Effetti corrosivi addiziunali di e cumpusizioni chimiche influenzanu negativamente u metallu. Blocchi di cimentu armatu per via di a corrosione:

  • perde a forza;
  • deformatu rapidamente;
  • si uscinu prematuremente.

I crepature appariscenu in l'area di i giunti, è a fissazione hè disturbata. Utilizendu e cumpunimenti FRP anti-corrosione invece di l'azzaru, aiuta à risolve u prublema. Attualmente, questu hè u modu più faciule è più prezzu per a prevenzione di a corrosione.

Rinforziu cù polimeru di fibra di vetro

U polimeru rinfurzatu in fibra di vetru (GFRP) hà boni prospetti per migliurà a tecnulugia. I blocchi di cimentu anu un altu coefficiente di forza, a vita di u serviziu aumenta. A fibra di vetro ùn si rossa è ùn perde micca a forza cun un forte cambiamentu di a temperatura. Elementi di diverse cunfigurazioni ponu esse fatte à ordine. U rinfurzamentu aduprendu a fibra di vetro hè assai pupulare, ci hè una alta dumanda per una tale commodità.

Vedi anche: Esempii d'applicazione a nostra armatura è maglia in fibra di vetru

Garage di parcheggio

Fighjemu un esempiu: Garage Parking in Canada. L'ughjettu hè cumpostu di barre rinfurzate chì sò fatte di fibra di vetro muderna. U garage pesa circa quaranta tunnellate, rinnuvatu aduprendu materiale mudernu. Un tali esempiu chjaru da una idea di u valore di e tecnulugia nove in u campu di fabricazione di strutture di cimentu armatu.


In u garage, e strutture verticale restanu intacte, è u tettu hè statu decisu d'esse fattu di lastre. U costu di u materiale era più prezzu, è l'efficienza hà superatu l'aspettattivi. U prughjettu di a prova hà risultatu bè, u novu continuarà à esse adupratu.

cuegghiè

Dopu un profundo analisi, i prupietari di l'ughjettu sò ghjunti à a cunclusione: a decisione nantu à u rinfurzamentu di fibre di vetru hè stata fatta currettamente. Elencaremu brevemente tutti i vantaghji:

  1. U rebar in fibre di vetru hè bonu, hà permessu di eliminà a corrosione di u materiale.
  2. Ùn hè micca difficiule per stallà bars in fibra di vetro, u prugettu hè statu fattu rapidamente.
  3. I piatti piani RC anu un bonu coeficientu di forza, resistenu bè à i carichi pesanti. Ùn ùn cracked o deforme.
  4. Tutti i travaglii sò stati realizati in u quadru di u furmatu CSO 2012 (criteri di forza è norme operativi).
  5. In termini di costu, u prughjettu hè ghjustificatu sanu. U travagliu cù a fibra di carbone hè prufittu. A forza di u materiale supera u caldu armatu.
  6. L'elementi di a fibra ottica hà rializatu bè tutti i compiti.

Utilizendu l'esempiu di stu prughjettu di Garage di Parcheghju, pudemu cuncludi chì hè costu-efficace à custruisce garages da novu materiale. U prughjettu furnisce una guida per l'ingenieria di cuncepimentu in modu chì puderanu creà oggetti novi da materiali muderni.


L'usu di fibra di vetru in cunglinda cù u calzatu dimustra chjaramente i rializazioni di e cumpunimenti novi seculu.


Tali materiali ùn reagiscenu à l'umidità è a temperatura. A vita di serviziu di tali blocchi concreti aumenta, ùn ci hè bisognu di gastru soldi per u mantenimentu preventivu. Ùn ci hè micca dubbitu chì u novu metudu serà assai populari in ogni locu.


Vedi anche: GFRP costu rebar