Aduprendu materiale di rinfurzamentu di fibre di vetru in strutture concrete

L'industria di a custruzione esige materiali sempre più cumposti, diventendu u so cunsumadore maiò. Dapoi chì i cumposti partianu à esse aduprati in l'anni 80 di u seculu passatu, ingegneri è costruttori anu fidatu di sti novi materiali chì sò usati in l'industria di a custruzzione.


In anni pricidenti, un numeru di prublemi in i campi di a scienza è a logistica impedì l'usu di u materiale di fibre di vetru GFRP (fibreglass) è altri materiali basati in composti. Tuttavia, grazia à una ricerca à grande scala, a creazione di codici di designu è a migliurà tecnologica di u prucessu di pruduzzione, hè diventatu pussibule di pruduce fibra di vetro, chì rinforza facilmente u béton è risponde à l'attuali standardi di qualità.

Perchè hè necessariu applicà GFRP per forza è durabilità?

Rebar di azzaru currode. Stu prucessu distruttivu priva annunziamente l'imprese di custruzzione è operative di milioni di dollari sprecati. Questu provoca prublemi cù a securità materiale è tecnica di l'industria di a custruzzione. I cumunicazioni stradali, e strutture di u ponte, è ancu u trattamentu di l'acqua è e strutture di prutezzione di a costa ponu esse gravemente dannighjati o ancu distrutte completamente cum'è un risultatu di a corrosione. Fibragliera è altri materiali usati in a fabricazione di fibre di vetru anu resistenza naturale à i prucessi di corrosione. Dunque, e strutture create da elli ùn sò micca sottumesse à distruzioni premature sottu l'influenza di l'ambiente.

Cume a corrosione afecta i strutture di l'edificazioni?

A distruzione di metalli sott'à l'influenza di l'ambiente hè un prucessu fisicu cumunu di trasfurmà u materiale in rusticu. In cunseguenza, e strutture propensi à a corrosione rotte in molécule. L'ambienti d'acqua è di l'aire interagiscenu cù u metalu elettrochimicamente, l'acciaio chì currughje è altri cumpunenti vulnerabili. L'usu di GFRP aiuta à creà novi strutture concrete è à rinuvà quelli chì sò digià distrutti da l'influenzi ambientali. Stu materiale pò piantà è eliminà completamente a corrosione.


E strutture onshore in cemento armatu di metallu ùn ponu funzionà per longu in cundizioni ambientali rigide. L'usu di rinfurzamentu di fibre di vetro estende significativamente a vita di tali strutture custiere.

GFRP cum'è una suluzione ingegneria

In una serie di paesi industriali, i metalli corrosivi per u rinforzu di u béton sò digià rimpiazzati cù materiali composti forti è resistenti. U cimentu GFRP rinfurzatu face contrarà facilmente l'effetti negativi di l'acqua salata, umidità, acidi, etc. Un solu designu compositu pò durà un seculu senza riparazione è serviziu continuu.


L'usu di u cimentu rinfurzatu cù cumposti, è ancu parechji elementi di fastener fatti di materiali composti (dowels, bolts, etc.) sò efficaci in ogni locu induve ci hè u risicu di corrosione metallica. U GFRP pò esse usatu sia in a custruzzione sia in u prucessu di a riparazione di e strutture danate.



Inoltre, i materiali compositi muderni sò assai favurèvuli à l'ambiente, postu chì u so usu pò riduce l'emissioni di CO2.

Cù l'aiutu di a fibra di vetru hè pussibile realizà a custruzzione è a risturazione di e strutture di ponte più significativu, per ùn permettenu micca colapsà.

Cusì, u GFRP hè u megliu rimpiazzamentu per i metalli tradiziunali. Per acquistà GFRP di qualità, cuntattate Kompozit 21 - sales@bestfiberglassrebar.com