Riparazione è riabilitazione cun rebar di fibra di vetro

Un grande quantità di strutture in cimentu si deteriora. Passi immediati deve esse pigliati per ripiglià a so integrità è u so serviziu di serviziu. In l'ultimi decennii hè diventatu evidenti chì l'ughjetti deteriorati necessanu riabilitazione strutturale. Ci vole à ricunnosce chì e riparazioni seranu costate, ma u spese puderia esse ancu più grande se i riparazioni sò micca cuncepite è ùn sò micca usati materiali di qualità bassa. A riabilitazione pò esse cunsiderata successu da u puntu di vista tecnicu è finanziariu solu se u disignu hè cumpletamente currettu, e strategie di mantenimentu sò eseguite in modu adattu è materiali di custruzione sustenibili sò usati.

Strutture di cimentu rinfurzatu anu un svantaghju maiò: u rinforzu di l'azzaru diventa corrodatu, chì afecta a so durabilità. L'uggetti in cimentu ponu ancu deteriorarsi prematuru per via di danni da u focu, difetti architettonici, attacchi chimichi rigidi.

Cusì u mutivu predominante di fallimentu di l'oggetti concreti sò prublemi cù u so rinfurzamentu d'acciaio. Hè impeditu di ghjunghje a so vita di serviziu prevista malgradu u mantenimentu intensu. Hè per quessa chì i materiali di rinfurzamentu sustenibili sò prufittà da una domanda costante crescente.

Polimeru rinfurzatu in fibra di vetru (GFRP) per riabilitazione

U rinfurzamentu GFRP deve esse cunsideratu cum'è una alternativa efficace è sustenibile à i materiali convenzionali. Resiste à a corrosione impeccabilmente, hè faciule à stallà, si pò vantà di un disignu flessibile è esige solu mantenimentu minimu. Queste sò solu alcune di e so caratteristiche chì incuraghjenu l'usu di rebar GFRP cù u scopu di riabilità e strutture.

Grazie à e so caratteristiche attraenti, i materiali GFRP mostranu un putenziale impressiunanti per l'usu in l'applicazioni d'ingegneria civile. Tali materiali ponu esse impiegati per aghjurnà l'ughjetti RC esistenti, per esempiu: edifici, ponti, ponti di strade, strade, è cusì etc. A causa di elli edifici di longa durata ponu esse eretti in ambienti corrosivi. I materiali GFRP sò finanziarii à stallà è à mantene, è e so spese di ciclu di vita sò abbastanza bassu. E so proprietà di rendimentu pò esse facilmente adattati à e bisogni di un ughjettu particulare. Per via di tutte queste proprietà favurèvule, e cumunità d'ingegneria civile anu da cunsiderà l'utilizà materiali composti avanzati sia per a custruzione di strutture novi è per riabilità e già esistenti.

Cù rinforzu di fibre di vetru, l'ughjetti civili ponu facilmente superà a so vita standard di 100 anni. Cosa hè impurtante, u rinfurzamentu GFRP hè necessariu solu mantenimentu minimu per ottene e supera di stu limitu. I materiali GFRP ponu esse impiegati per una riparazione di u membru di u béton o riabilitazione se hè degradatu strutturalmente. Si pò migliurà carichi vivi è morti, aiutà à fà fronte à i difetti architettonici è à risponde à e norme è à e norme di l'oghje.

A corrosione di u cimentu hè un fenomenu generalizatu chì porta à una degradazione strutturale, chì tende à esse più significativa se una struttura hè circundata da un ambiente aggressivu. Puderia esse abbastanza caru per implementà u rinfurzamentu GFRP. Tuttavia hè economicamente viable perchè riduce i costi di u travagliu, accelera u prucessu di custruzzione è esige un mantenimentu minimu. Per rinfurzà a legge ingegneri civili ponu riabilità una struttura in u più cortu tempu pussibule, senza interrughje u trafficu troppu. Cio à dì, spesi indiretti per riabilità oggetti di cimentu deteriorati cù l'aiutu di una fibbra di vetro composita s'avvicinavanu significativamente più bassu.

Pensate à aduprà armature in fibra di vetru per un vostru prughjettu se vulete rinfurzà u cimentu per allargà a vita di serviziu di e strutture deterioranti in un modu sustenibile, mantenendulu sicuru è cunfortu da aduprà. Kompozit 21 hè specializatu in a fabricazione è a vendita di armature è maglie in fibra di vetru di alta qualità chì ponu esse applicate sia per riabilità vechji prughjetti sia per creà novi. Sentite liberi di cuntattà cun noi per cunnosce i dettagli!